sobota, 22 czerwca 2013

BON JOVI

Ten tydzień obfituję w wiele koncertów. Wśród nich był koncert legendarnej grupy "BON JOVI". Sama niestety nie mogłam uczestniczyć w wydarzeniu, ale uczestniczyła w nim moja siostra.
Z relacji koncert był fenomenalny. Muzycy podobno brzmią lepiej na żywo niż w radio.
Zaskoczeniem dla wszystkich były zaręczyny i dedykowana parze piosenka.

Ja tak naprawdę zazdroszczę jej tych krótkich chwil nad morzem (koncert odbył się w Gdańsku).. Mam jednak nadzieję, że uda mi się choć na chwilę w tym roku tam przenieść.
Zapraszam na bloga Natalii: http://natalied-photography.blogspot.com/ , na którym relacja z Gdańska.



W Łodzi i okolicach na jutro zaplanowanych jest również kilka ciekawych propozycji koncertowych.
Manufaktura gościć będzie Normalsów, Bartka Grzanka i Wilki.
Natomiast w Aleksandrowie Łódzkim zobaczyć będzie można zespół Lombard i Maryle Rodowicz.

Ja jeszcze zastanawiam się czy pójdę na któryś z koncertów,
a Wy wybieracie się? Gdzie?

1 komentarz: