niedziela, 26 maja 2013

Weekend. Imieniny Dżejdi i Dzień Matki.

Ten weekend zaczął się od jednego święta, a kończy się kolejnym..
W piątek miałam imieniny, dziś natomiast jest święto naszych kochanych Mam.
Weekend zatem zaczął się w gronie przyjaciół, a zakończył się w gronie moich najukochańszych- mamy i siostry.

A jak było? Oto kilka zdjęć:

Zaczęło się od czwartkowego wypadu na obiad i wizyty u Pani Cupcake ;). Polecam!
Javi skosztowała czekoladową...

Dzejdi Red velvet babeczke... mniam!



Obowiązkowo Latte.
A to jeden z kilku moich prezentów imieninowych,
inne szumiały mnie i moim "Kurdupelkom" w głowie, wejdą mi w biodra i cudnie pachną, i wyglądają ;)..
 Niedziela. Ponieważ moja mama jest na zabiegach, pojechałyśmy do niej z bombonierką i zabrałyśmy ją na wielkie obżarstwo...


Jedna z lepszych pizz jakie jadłam, a ostatnimi czasy najlepsza!
Polecam Pizzerie K-2 w Poddębicach ;).
A Latte mają tam wyśmienite, ach ta pianka! 

 Po wielkim obżarstwie spacer nad Nerem, pięknie tam dziś było. Ptaszki ćwierkały niemiłosiernie, zero ludzi, pełen relaks...











Pogrzeszyłam w ten weekend kulinarnie.. Mam nadzieję, że Kurdupelkom piątkowy wieczór minął również tak miło i smacznie jak mi. Dziękuję im!

Kocham Cię Mamusiu!

Miłego wieczoru!

P.S. Na dzisiejszą wyprawę nie zabrałyśmy aparatu i bardzo tego żałujemy. Oby w czwartek pogoda dopisała, bo planujemy kolejne odwiedziny Mamuśki i długi spacer!

8 komentarzy:

  1. Bardzo miło i bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, ja już zgłodniałam od tych Twoich babeczek :) Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga, ale przez Ciebie teraz nie będę mogła zasnąć marząc o takich babeczkach.. ;)

    A na wszelkie wyprawy, nawet te małe do parku, warto brać aparat ! nigdy nie wiesz, co Ci się akurat przydarzy i co dzięki temu będziesz mogła wrzucić dla nas na bloga ;P

    A u mnie, czy na lotnisku naprawdę MYJĄ CI BUTY?!

    OdpowiedzUsuń
  3. UMMMM JAKIE PYSZNOŚCI :)))

    JEM OCZAMI !!!! :)))

    DZIEKUJEMY ZA ODWIEDZINKI NA NASZYM BLOGU :))

    POZDRAWIAMY Z 3CITY :)

    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  4. mm jak smacznie <3 te słodkości sprawiają, że cieknie mi ślinka. ;) a że jestem bardzo dużym łasuchem na słodycze, to tym bardziej. ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności :D podziel się latte ;D
    Zapraszam do mnie :)
    http://fashionablewhite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń