czwartek, 23 maja 2013

Rossmanowska promocja

Wszystkie blogerki o tym już trąbią. Więc i ja się dołączam. Rossmann przygotował promocję z okazji dnia matki. -40% na kosmetyki kolorowe i do pielęgnacji twarzy. Weszłam dziś szybko do rossmanna, ale w moje ręce wpadł tylko szampon, facell-a i zapach do łazienki- niezbędniki. Muszę zakupić podkład, bo mój już się kończy. Zatem jeszcze tam zajrzę.





promocja40


A może Wy mi polecicie jakiś dobry podkład?


To był bardzo miły dzień. U mnie pachnie jabłkami i cynamonem, uwielbiam.. :D
Dobranoc :*

4 komentarze:

  1. Red velvet wygląda po prostu obłędnie :D Kojarzy mi się ze świeczką yankee candle o takiej nazwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Szkoda, że to nie ten post, ale Red Velvet smakuje wyśmienicir! Przyjemna słodycz przełamana kremowym serkiem, super!

      Usuń
  2. ekstra babeczki i apetyczna pizza, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń