wtorek, 30 kwietnia 2013

Zakupowo- dyskontowo..

Ten post czekał już długo..

Zachęcona wpisami wielu blogerek, w czasie codziennych zakupów w popularnych dyskontach zrobiłam nie tylko spożywcze zakupy.
Oczywiście, guru dyskontowych zakupów kosmetycznych wśród blogerek jest Biedronka.
I tu zakupiłam te produkty, które polecają dziewczyny.
 Do domu przyniosłam:

Płyn micelarny "bebeauty". Wiele o nim czytałam, i mam nadzieję, że podoła. Na razie to "nasze początki", zatem przekonamy się za jakiś czas czy nie będzie robił przykrych niespodzianek mojej buzi. Na obecną chwilę jestem zadowolona. Cena: 4,99 zł. również zadowala.



Nikt chyba nie może się obejść bez tych pomocy. Płatki kosmetyczne 3 opakowania, łącznie 360 płatki za ok. 5 zł. Dobra cena. Płatki są trójwarstwowe, dzięki czemu włókna się nie rozchodzą i nie zostają na twarzy.


Mój hit tych zakupów, to lakiery do paznokci.Virtual Fashion mania. Po cenie 1,99zł stwierdziłam, że cudów nie ma się co spodziewać. A jednak, bardzo dobrze kryją, szybko schną i co najważniejsze utrzymują się wyjątkowo długo na paznokciach. Co nie można powiedzieć, o innych często dużo droższych lakierach.
Wybrałam dwa kolory mięte nr 74 i ciemny fiolet nr 48.


Kolejny był fluid, o którym na stronie biedronki piszą następująco:
" Fluidy BeBeauty
Fluidy marki BeBeauty sprawią, że każda kobieta stanie się piękna. Ujednolicają koloryt skóry i maskują niedoskonałości, pomogą też ukryć drobne zmarszczki. Długo pozostają na skórze. Fluid łatwo dobrać do swojej cery, bo dostępny jest w sześciu wariantach kolorystycznych (po trzy matujące i po trzy kryjące). Pojemność 30 ml."

Czy łatwo dobrać go do swojej cery, polemizowałabym. W sklepie były tylko 2 próbki tegoż fluidu, a Pan, który tam pracował czuwał nad tym, żeby czasem go nawet nie odkręcić. Czułam się jak pod obserwacją. W końcu wzięłam odcień, który miał tester. Sama nie lubię, gdy ludzie paprzą w sklepie każde opakowanie. Ale moim zdaniem pracownicy są po to, aby uzupełniać braki w testerach, aby klient miał szanse wyboru, a nie kupował kota w worku. Cóż może dla Panów, to bez różnicy jaki kolor fluidu/podkładu kupimy, ale dla nas raczej nie. Ładny zapach. Konsystencją przypomina mi bardziej Krem BB, ale na co dzień myślę, że się sprawdzi. Popróbuję dłużej i może się wtedy wypowiem. Cena: 9,90zł.




Ostatni mój biedronkowy zakup, to puder do kąpieli. Piana może na pół centymetra. Zapach nie zbyt wyczuwalny. Szału nie robi. ;(



Pamiętajmy, że dobór kosmetyków to indywidualny wybór każdej z nas. Każda ma inny rodzaj cery, inne preferencję. Zatem próbujmy. Nie zawsze, to co tanie jest złe, a często nawet wręcz przeciwnie.
Ja zapewne wypróbuję inne kosmetyki z BeBeauty, jak tylko moje zapasy zobaczą dno.

Miłego dnia,
thedżejdi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz