niedziela, 14 kwietnia 2013

Kwartet..



Jak już pisałam w czwartek wybrałam się do kina. Kolejny raz gościłam na Ladies Night w Cinema City..

Oczywiście zacznę od filmu, w tym miesiącu wyświetlony został film Dustina Hoffmana "KWARTET". Jest to przyjemna historia o miłości. Przesłanie jakie niesie, to: "stara miłość nigdy nie rdzewieje" oraz "nigdy nie jest za późno".
Głównymi bohaterami są mieszkańcy domu emerytowanego muzyka. Nie myślcie jednak, że życie w takim miejscu to tylko sielanka. Wybitnej sławy artyści z okazji corocznego konkursu po latach stają wspólnie na deskach sceny..
Jakie losy ich spotykają, tego nie napisze, aby nie zabrać Wam przyjemności oglądania.
Bardzo dobra obsada (m.in. Maggie Smith, Michael Gambon, Tom Courtenay), dobre dialogi, ciekawa muzyka. I piękne widoki.
Ocena:9,5/10

Ladies night w cinema city wiąże się również z prezentami i konkursami przed pokazem filmu.
Była to moja czwarta wizyta na wieczorze dla Pań i moim zdaniem co edycja atrakcje maleją.. Być może dlatego, że już wiem czego mogę się spodziewać..
Dlatego cieszę się, że to po co przyszłam, czyli film okazał się strzałem w dziesiątkę ;).

Kwartet (2012)

Mnie ten Kwartet, zgodnie z reklamą na plakacie, zaraził radością życia.
Życzę sobie i Wam takich emocji w ich wieku.
Polecam, Thedzejdi.

3 komentarze:

  1. 47 yr old Geologist II Shane Becerra, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like The Golden Cage and Playing musical instruments. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Ferrari 275 GTB/4*S ART Spider. sprawdz

    OdpowiedzUsuń