piątek, 12 kwietnia 2013

Urodzinowoooo

Trochę prywaty.. :)

Każdy z nas ma taki dzień. Każdy chce, aby był on wyjątkowy.
Ja obchodziłam swoje urodziny wczoraj i muszę powiedzieć, że były pełne niespodzianek ;))..

Pierwsze życzenia i prezenty dostałam równo o 00:00. Cały dzień napływały do mnie różnymi formami życzenia. Popołudnie spędziłam z najbliższymi, przy torcie wspólnie stworzonym przez moją mamę i mnie.. Wieczór natomiast w kinie i na mieście z moją siostrą i jedną z przyjaciółek :).
(Bilety do kina wygrałam w jednym z konkursów, i los chciał, że terminy się pokryły.. O filmie napisze niebawem. Było w nim piękne przesłanie.. I już polecam "KWARTET" ;) ).

W tym dniu uśmiech nie schodził mi z ust. A swój wkład miały również osoby z którymi nie mam od pewnego czasu kontaktu.. Nie były to zwykłe życzenia, ale życzenia filmowe ;). Bardzo miło mi, że pomyśleli o mnie i nie zapomnieli ;).. Warto dawać siebie i otrzymywać takie wyrazy uznania!

A oto kilka zdjęć (przepraszam, że nie wszystkie), być może staną się inspiracją na Wasze prezenty urodzinowe:



Zaczęło się od serca ;):
 Kosmetyki niezastąpiony prezent! ( mój ulubiony żel na lato- super chłodzi i orzeźwia!
Błyszczyk i cienie będę testować :)) )


Kwiatki, kwiatki, kwiatki...





I oczywiście tort:



Torty to była specjalność mojej mamy, mi dużą przyjemność sprawia ich dekorowania. Ostatnimi czasy miałam dużo okazji do zdobienia i będą kolejne, a znajomi składają zamówienia..
Mama musi przypomnieć sobie przepisy ;).


P.S Zapomniałam, wczoraj rano odwiedził mnie kurier, z przesyłką od Palette.
Wygrałam konkurs na koloryzację na blogu Agnieszki z Agowe petitki.
Próba uczuleniowa wypadła pozytywnie, zatem w niedziele wielkie farbowanie..

Dziękuję wszystkim ;)
Pozdrawiam!
thedzejdi

1 komentarz:

  1. Ja też uwielbiam obchodzić swoje urodziny!! Szkoda, że są tylko raz w roku ..

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń