sobota, 9 lutego 2013

Poradnik pozytywnego myślenia

W ramach poprawy nastroju, w czwartek wybrałam się z moimi koleżankami na Ladies Night w Cinema City. Bardzo mi się podoba tego typu spotkanie przed seansem. Tym razem na wejściu dostałyśmy napój poprawiający humor oraz torbę z upominkami. Dodatkowo każda z uczestniczek wieczoru mogła wygrać dość atrakcyjne nagrody. Niestety na nas nie trafiło :(. Była prezentacja oriflame oraz nowego klubu fitness i oczywiście wyczekiwany seans.

"Poradnik pozytywnego myślenia". Film nominowany do 8 Oscarów. Opowiadający historię byłego nauczyciela, który chorobliwie chcę odzyskać swoją żonę. Na jego drodze staję młoda wdowa i kieruję jego myśli na pozytywny tor. Film przedstawia wiele wątków m.in. szpitala psychiatrycznego, powrotu do życia w społeczeństwie, trudnych relacji ojca z synem, hazardu, tańca i w końcu miłości..
Świetna gra aktorska Bradleya Coopera oraz Jennifer Lawrence wcielających się w główne rolę.
Film rzeczywiście pozytywnie wpływa na widzów. Mimo mojego niebyt ciekawego humoru, po seansie pojawił się na mojej twarzy uśmiech!
Z całą pewnością jest to najlepszy film jaki oglądałam ostatnimi czasy w kinie. 
Poradnik pozytywnego myślenia (2012)


Moja ocena: 10/10!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz