sobota, 16 lutego 2013

Niemożliwe

Piątkowe popołudnie minęło mi na leniuchowaniu.. Aby zapełnić czymś ten czas postanowiłam obejrzeć film- Niemożliwe. Przedstawia on historię rodziny, która przeżyła tsunami w Tajlandii w 2004 roku. Pamiętam jak dziś, co relacjonowała telewizja, z tamtych wydarzeń, i jakie wówczas były emocję. Wiedziałam, że ten film również złapie za serce.

Historia pełna okropnych wydarzeń, strachu, niepewności, ale i przepełniona wiarą, nadzieją i miłością. Zdjęcia, muzyka- poprawne!

Film porusza, dlatego przydałaby się jakaś chusteczka..

Dołącza do moich ulubieńców.
Moja ocena: 9/10!

Dziś natomiast ogarnął mnie jeszcze większy leń i zabieram się za lekturę "Harper's BAZAAR Polska" oraz "Ciemniejszej strony Greya"

Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz