czwartek, 31 maja 2012

TRUSKAWKI


Właśnie wróciłam do domu z kobiałką truskawek.. Pachną pięknie! ;)

W zeszłym roku nie mogłam nawet na nie patrzeć, a w tym pożeram jedną za drugą..

Z dzieciństwa pamiętam jak mama przygotowywała mi je z cukrem i śmietaną, ot tak wymieszane lub w formie koktajlu z mlekiem, mniammm... 

Sama lubię się trochę pobawić.. W tym roku robiłam już sorbet, mus truskawkowy do lodów, tartę z truskawkami, deser truskawkowy z bitą śmietaną, brzoskwiniami i biszkoptami
 ( może uda mi się dodać tu coś z moich eksperymentów).. 



Uwielbiam biel połączoną z tą nasyconą czerwienią. :)

I zastanawiam się gdzie oprócz deserów i sałatek owocowych można użyć truskawki?
Wiecie??




Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia- moje będzie salsowe ;))..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz