sobota, 12 stycznia 2013

Joko

Już, tak mam, że jak w głowie zaświta mi myśl "fryzjer". Wizyta musi się odbyć teraz!

I tak stało się dziś.. Niestety sławetna Pani Bożenka dziś nie pracowała.. A ja przecież nie mogę czekać..

Wybawieniem okazał się facebook, a raczej jedna ze znajomych.
Szybkie pytanie na tym serwisie i szybka odpowiedź.. Z pewną nutką zawahania, wykręciłam numer do salonu i ... wizyta umówiona..
Trzy godzinny później siedziałam już w fotelu w kameralnej pracowni fryzjerskiej młodej, energicznej i uśmiechniętej dziewczyny. Obejrzała moje włosy i trochę porozmawiałyśmy na temat tego co chce mieć na głowie i co ona by na niej widziała. Mycie głowy z masażem, dokładne strzyżenie, suszenie i modelowanie.. I pełen zachwyt! Tego mi trzeba było ;)

Jeśli szukasz fryzjera, który nie boi się wyzwań to na pewno ten adres.
Ja już wiem, że nie była to ostatnia moja wizyta w Pracowni Fryzjerskiej "Joko".


Dokładniejsze informacje znajdziecie w linku:
https://www.facebook.com/pages/Pracownia-Fryzjerska-Joko/231758950168857

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz