poniedziałek, 30 lipca 2012

Summer in big city part 2.

Lato- gorąca plaża, szum morza, zimne drinki i muzyka!

Jeśli muzyka i plaża w wielkim mieście, to "Lato z Radiem Zet i Dwójką" w Manufakturze.
Koncert zgromadził setki (jeśli nie tysiące osób). Oczywiście, nie mogło mnie tam zabraknąć ;). Temat przewodni "wakacyjna miłość". Na scenie Ewa Farna, Jula, "moja ukochana" Ira, dający "kopa" Afromental, Mezzo, Rafał Brzozowski, ulubieńcy nastolatek-grupa Enej, Ben Saunders i Marlone Rudette.

Chociaż wolę kameralne koncerty, ten uważam za udany, może prowadzący troszkę sztuczni, ale w końcu nie o nich tu chodzi, a o dobrą zabawę i muzykę ;). Dlatego też zdecydowałam się o tym napisać.

Latem w większości miast organizowane są koncerty, spotkania plenerowe zatem warto zebrać grupkę znajomych (albo pójść samemu-> wtedy mamy większe szanse na poznanie kogoś ciekawego) i pobawić się  przy fajnej muzyce za darmo ;). (Bilety na koncerty są dość drogie więc warto korzystać.)

Po koncercie, na ochłodę, udałam się z moją koleżanką na ploteczki i zimną truskawkową Margerite ;).

Największy ból- aparat był rozładowany i nie mam dla Was zdjęć, ale obiecuje poprawę, być może już dziś ;).

Z wczorajszego koncertu: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz