czwartek, 9 sierpnia 2012

Summer in big city part 3...

Ponieważ sama przez kilka chwil korzystałam z lata na polskiej, pięknej wsi troszeczkę wypadłam z obiegu.
Ale pamiętając, że mam jeszcze wolne (już nie długo jupi!), jest lato a ja wróciłam do Łodzi trzeba znaleźć jakieś rozrywki, niż tylko spanie do południa ;). Codziennie obiecuję sobie poszperać i codziennie nie moge znaleźć nawet 15 min. ;(

Ale dziś wybrałam się na basen, niestety zakryty (pogoda nie dopisała dziś- zimny wiatr i tylko 24 stopnie).
W Łodzi mamy kilka do wyboru, więc dlaczego nie skorzystać?

1. Wodny Raj na Teofilowie ;)

Nie za duży, bardziej dla amatorów pływania niż zabawy w wodzie. Chociaż jest przystosowany dla rodzin z dziećmi. Różne głębokości w 3 oddzielnych basenach, 3 zjeżdżalnie (w tym jedna dla najmłodszych, jedna zewnętrzna), 2 jacuzzy, sauna sucha (mój faworyt) i mokra. W ciepłe dni zaprasza pływalnia odkryta z miejscem do gry w siatkówkę.

Ceny niestety wzrosły ostatnimi czasy. W zależności od pory dnia bilet ulgowy od 8-10 zł/ h, normalny 10-14zł. (Ach, gdzie te czasy gdzie godzina kosztowała 4- 8zł :(? )
Info: http://www.mosir.lodz.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=214


2. Aquapark Fala- jeden z największych obiektów w Polsce. Przystosowany zarówno dla amatorów pływania, jak i zabaw wodnych. Mnie urzekł w krytym basenie "nurt rzeczny", fale jak nad morzem, liczne zjeżdżalnie i to całkiem ekstremalne!, bicze wodne, sauny. Uważam, że świetne miejsce dla całych rodzin. Aquapark to miejsc którego brakowało w Łodzi!



 

Cena uzależniona od pory dnia- np. w dzień powszedni 1h kosztuję 18zł (normalny), 15zł (ulgowy)- mowa o basenie zakrytym!
Więcej info: http://www.aquapark.lodz.pl/

3. Stacja NOWA-GDYNIA
Byłam raz, podobała mi się ciepła ozonowana woda ;) Ale bez szaleństw. Porównywalnie do Wodnego Raju. Dla mnie za daleko, ale jeśli masz bliżej do NOWEJ-GDYNI to polecam. Stacja to nie tylko basen, ale i siłownia, fitness, spa ;) dla każdego coś dobrego ;)
Jednego nie można zaprzeczyć- piękne miejsce niedaleko centrum.
http://www.nowa-gdynia.pl/aquapark
 

Ceny od 9- 40 zł   ( wszystko zależy od pory dnia, i czasu na basenie. Szczegóły na http://www.nowa-gdynia.pl/aquapark).

Kocham wodę, a skoro nie mogę nad morze to musi być basen!
Który? Wybór należy do Was!
Wszystkie zdjęcia użyte w tym poście pochodzą z podanych stron internetowych. (Nie są moją własnością!)

A Wy który wybieracie i dlaczego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz