środa, 11 czerwca 2014

Kosmetycznie :)))

Dawno mnie tu nie było, ale nie mogę się oprzeć i muszę Wam napisać jakie kosmetyczne perełki dziś wpadły w moje ręce.

1. Osławiona u mnie w pracy-podobno "nie do zdarcia"!
URBAN DECAY 24/7 GLIDE-ON SHADOW PENCIL
Color MORPHINE


 2. Mój pierwszy krem CC.
Idealne dopasowanie do koloru cery,  krycie bez zarzutu, 24h nawilżenie? Zobaczymy!
L'OREAL PARIS NUDE MAGIQUE CC CREAM ANTY-FATIGUE


3. Kretka do ust.
MAYBELLINE  colorsensational 140 intense pink.
Teraz muszę jeszcze znaleźć taką pomadkę!

 

4. L'OREAL PARIS COLOR RICHE 402 ELECTRIC FUCHSIA
zdjęcie zdecydowanie nie oddaje jej koloru- musicie uwierzyć na słowo jest cudny!


 5. GARNIER ULTIMATE BLENDS
Nowy szampon i odżywka tej firmy, oczywiście z modnym ostatnio olejkiem arganowym.
Moje drugie opakowanie szamponu- z pierwszego byłam bardzo zadowolona.
Szkoda, że nie trafił mi się komplet z jednej serii. 

 


 Taka RADOŚĆ, O! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz